مارکتینگ

  • ۰
  • ۰

مدت زمان زیادی نیست که دارندگان کسب و کارهای کوچک، بازاریابی دیجیتال را به‌عنوان منبع بازاریابی کمکی پس از بازاریابی‌های سنتی چون بازاریابی چاپی و تبلیغات به کمک گرفته‌اند و این راه بهترین وسیله برای آن‌‌ها است. اما برای کسب بهترین نتیجه، باید با ترفندهای مطرح بازاریابی دیجیتال نیز آشنا بود. در این مقاله ما ۵ نکته‌ای را که هر شخصی باید درباره بازاریابی دیجیتال بداند، مطرح می‌کنیم:

 وبسایت شما یک موبایل است

۷۱ درصد از مصارف اینترنت از طریق موبایل انجام می‌شود. بر طبق آمار، مصرف‌کنندگان اینترنت در روز حداقل ۸۶ دقیقه با موبایل‌های خود در اینترنت هستند و ۳۶ دقیقه را با کامپیوترهای شخصی در اینترنت می‌گذرانند. کمپانی گوگل در سال گذشته الگوریتمی را برای خود طراحی نمود که از طریق آن بتواند رتبه‌بندی موتور جستجو را برای موبایل‌‌ها بهینه سازی و اختصاصی کند. فکر می‌کنید وبسایت شما چقدر با نمایش در موبایل بهینه است؟ سعی کنید کسب و کار خود را در وبسایتتان طوری طراحی کنید که کاربران موبایل در استفاده از آن راحت باشند. بهترین راه برای انجام اینکار، استفاده از یک طراحی تعاملی که خیال شما را از این بابت راحت کند، مناسب است.

جستجوهای محلی، کلید موفقیت کسب و کارهای کوچک در بازاریابی دیجیتال

تحقیقات سال گذشته، بر طبق آمار منتشر شده توسط کمپانی گوگل نشان داد که جستجوی موبایلی، درصد جستجوی بیشتری را در مقایسه با جستجو از طریق کامپیوتر دارد. بیشترین این جستجوها زمانی انجام شده که کاربران در محل زندگی خود و در راه رفتن به همان محل برای خرید بوده‌اند. گوگل جستجوهای محلی را در بیشترین میزان ممکن نشان می‌دهد. استفاده از موتور جستجوی محلی یا LSEOO بسیار آسان است. ابتدا باید مکان فعالیت خود را در دایرکتوری جستجوهای محلی ثبت کنید. سپس مطمئن شوید که اطلاعاتی چون نام، آدرس پستی و شماره تماس خود را به درستی و طبق لیست کسب و کار من در گوگل و هر دایرکتوری دیگری وارد کرده‌اید. کلمات باید کامل نوشته شوند. اگر اطلاعات شما در لیست‌های مختلف متفاوت باشد، ممکن است موتور جستجو آن‌ را تشخیص ندهد و نتایج جستجوی شما درست نشان داده نشود.

بازاریابی ایمیلی هنوز پادشاه است

ارسال ایمیل موثرترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک است. اما با توجه به آمار ۸۶ درصدی خواندن ایمیل از طریق گوشی‌های موبایل، باید به این نکته توجه کنید که وبسایت خود را براساس آن طراحی کنید. زمانیکه در حال توسعه پیام‌های بازاریابی ایمیلی هستید، اول به موبایل فکر کنید. طراحی وبسایت بر مبنای استفاده موبایلی در کامپیوتر نیز کاربردی است، اما عکس آن صادق نیست. از ایمیل‌های کوتاه استفاده کنید تا مخاطب را جذب نمایید. آنرا در یک ستون و با پس زمینه سفید طراحی کنید تا کلیک بر روی لینک‌‌ها و دکمه‌ها راحت‌تر باشد. بر طبق آمار ایمیل‌های ارسالی در موبایل‌ها بیش از هر وسیله دیگری باز شده و خوانده می‌شوند. در این صورت است که شما به موفقیت می‌‌رسید.

 

ویدئوهای آنلاین طرفداران بسیاری دارند

ویدئوهای آنلاین در سال ۲۰۱۶ بیش از هر زمان دیگری در حوزه بازاریابی دیجیتال رشد کرده و طرفدار دارند. ۶ شرکت از ۱۰ شرکت برتر در حوزه بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۶، در کسب و کار خود از این روش استفاده کرده‌اند و ۷۳ درصد از آن‌‌ها قصد دارند در سال آتی، بیشتر از ویدئوهای آنلاین در بازاریابی خود استفاده کنند. ویدئو به کاربران نشان می‌دهند که چطور کاری را انجام دهند، مشکلات را حل کنند، با متخصصان صنایع و یا کسب و کار شما آشنا شوند و همه این موارد کمک می‌کند تا کاربران به سمت شما جذب شوند. ویدئوهای خود را در یوتیوب و وبسایت خود آپلود کنید، یک کانال آپارات رایگان بسازید و ویدئوهای خود را برای افراد بیشتری به نمایش درآورید.

  • ۹۵/۱۱/۲۷
  • seorespina tech

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی