مارکتینگ

  • ۰
  • ۰

بالا بردن رتبه سئو چگونه امکان‌پذیر است؟

همان‌طور که در بخش نخست مقاله اشاره کردیم نکات و روش‌های سئو روز به روز در حال پیشرفت و تغییر هستند. اگر شما یک متخصص سئو یا بهینه‌ساز موتور جستجو هستید برای بالا بردن رتبه سئو بهتر است روش‌های نوین را فراگرفته و اطلاعات خود را در این زمینه به روز کنید. در اصول سئو و بهینه‌سازی، اشتباهات رایجی وجود دارد که ممکن است هر کسی به آن دچار شود. این اشتباهات رایج را به هشت قسمت تقسیم کردیم که ۴ مورد آن را در مقاله پیشین قرار دادیم و امروز ۴ مورد دیگر را برمی‌شماریم. در ادامه با رسپیناتک همراه باشید.

برای کمک زمان زیادی را در نظر بگیرید.

سئو‌های خوب زمان‌بر هستند. یک قانون کلی وجود دارد: باید یک تفاوت را ظرف ۶ ماه یا کمتر مشاهده کنید. بررسی‌های لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید تغییراتی که برای بهبود سئو اعمال کرده‌اید تاثیر داشته‌اند. اگر بعد از این بازه زمانی به نتیجه‌ای نرسیدید بهتر است که با یک مشاور با تجربه و حرفه‌ای سئو صحبت کنید. توجه کنید شما تنها کسی نیستید که می‌خواهد رتبه صفحه سئو را ارزیابی کند.

میانبرهایی ایجاد کنید تا رتبه‌بندی را ارتقا دهید.

گاهی اوقات، زیاد داشتن چیزهای خوب می‌تواند برای شما مضر باشد. مثل خوردن دسر مورد علاقه شما. برای سئو نیز چنین شرایطی وجود دارد. بهینه‌سازی بیش از حد یک سایت می‌تواند منجر به جریمه‌هایی شود. قرار‌دادن نامنظم کلمه کلیدی، خرید پیوندها، و هر نوع تلاش نادرست برای دیده شدن سایت به شما آسیب می‌رساند.

خرید پیوندها

بالا بردن رتبه سئو

بسیاری از تازه‌کاران سئو پیوندهای بسیار زیادی را خریداری می‌کنند که ارزان قیمت هستند. اما موتورهای جستجوگر این‌ها را  می‌فهمند. همه چیز به تجارب مشتری مربوط می‌شود. موتورهای جستجوگر خرید پیوندها را به عنوان یک تاکتیک اسپم‌کننده می‌شناسند. به آن فکر کنید: اگر یک موتور جستجوگر سایت‌ را بر روی یک SERP بالایی رتبه‌بندی کند و اگر آن سایت‌ مملو از پیوندهای ارزان و اطلاعات بی‌فایده باشد، باعث می‌شود که موتور جستجوگر بد به نظر بیاید و در نتیجه شما جریمه می‌شوید.

  • ۹۵/۱۲/۰۷
  • seorespina tech

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی