دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش بازاریابی دیجیتال و توسعه کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش بازاریابی دیجیتال و توسعه کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ

  • ۰
  • ۰

می‌توانید بیش از آنچه تا به حال نیاز داشتید، پول به دست آورید.

همه ما در قبال مؤسسات خیریه آسیب پذیر و زود باور مسئولیم، باید به آنها هشدار دهیم تا خام این شعار دلفریب و افسونگر نشوند که "می‌توانید بیش از آنچه تا به حال نیاز داشتید، پول به دست آورید، دیگر نیازی به جمع کردن اعانه نخواهید داشت، دست از گدایی کردن بردارید و به فروش کالا برای مؤسسه خود در بازار روی آورید." چنین جملات اغواکننده ای برای مؤسسات خیریه ای که درک صحیحی از مسئولیت سخت و طاقت فرسای استخدام داوطلبین، مشخص کردن آینده کار، مدیریت کمپین ها و درخواست پول ندارند،  بسیار جذاب و شیرین است. به نظر آن ها دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت و فروش کالا و خدمات بازاریابی دیجیتال بسیار آسان تر و راحت تر از جمع آوری اعانه است. این وظیفه انسانی ماست که مدام به آن ها گوشزد کنیم که جمع آوری اعانه هیچ همخوانی و مناسباتی با آسایش و راحتی ندارد، اگر می‌خواهید در این راه موفق شوید باید عزم خود را جزم کنید. زمانی که تصمیم می‌گیرید کالایا خدمات یک تأمین کننده را به نفع مؤسسه خیریه خود بفروشید، حتماً به تأمین کننده اصرار کنید پاسخی برای سوالات زیر ارائه دهد؛


۱. هزینه های ما در کل چیست؟ هزینه و شرح کامل هر یک از هزینه هایی که پرداخت آن برعهده ماست را در همین ابتدا مشخص کنید.

۲. پس از به فروش رسیدن اقلامی‌که بر سر آن توافق کردیم، سود خالص ما چقدرخواهد بود؟

۳. باید کل کالا را یک جا خریداری کنیم؟ امکان پس دادن کالاها وجود دارد، در این صورت باید هزینه انبارداری مجدد بپردازیم یا مبلغ پرداختی را تمام و کمال به حساب ما بازمی‌گردد؟ برای پس دادن کالا محدودیت زمانی وجود دارد؟

۴. اگر کالا را به صورت امانی بفروشیم برای بازگرداندن جنس محدودیت یا جریمه ای درنظر گرفته می‌شود؟ برای بازگرداندن کالا محدودیت زمانی وجود دارد؟

۵. مسئولیت پرداخت هزینه های مربوط به حمل و جابجایی بر عهده کدام یک از طرفین خواهد بود؟

  • ۹۶/۱۱/۲۴
  • NITA

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی