دانلود آهنگ

دانلود تمامی آهنگ های روز ایران

دانلود آهنگ

دانلود تمامی آهنگ های روز ایران

  • ۰
  • ۰

پالت چوبی

پالت یورو یکی از بهترین پالت های چوبی در بازار از لحاظ مقاومت و کیفیت میباشد. اکثر صادرکنندگان مواد غذایی متقاضیان این مدل پالت میباشند.

پالت یورو حدود ۲۵ کیلوگرم وزن دارد که تخته های تشکیل دهنده این پالت حدود ۲٫۲ سانتی متر ضخامت دارند و ۵ تخته با طول ۱۲۰ سانتی متری در آن به کار گرفته شده است.

پالت چوبی یورو یکی از بهترین مدل های پالت چوبی موجود در بازار میباشد که با این حال که دست دوم میباشد اما از لحاظ مقاومت جزء بهترین مدل های موجود در بازار میباشد؛ این اختلاف کیفیت را به راحتی با قرار دادن در کنار مدل ایرانی میتوانید مشاهده کنید. این برتری به دلیل ابزارهایی که روی این پالت و تخته روسی استفاده شده است و استفاده از دستگاه های بروز این صنعت بر روی آن میباشد. جالب است بدانید جنس پالت یورو از درخت کاج میباشد ولی زیبایی آن به این دلیل میباشد که فراوری آن توسط ماشین آلات پیشرفته ای صورت میگیرد. مارک های این پالت ها روی خود پالت یورو به صورت حک شده میباشد؛ تقریباً میتوان عمر این پالت را حداقل ۱۰ سال پیش بینی کرد. این پالت واراداتی میباشد که همراه با کالاهای لوکس به کشور وارد میشود. لازم به ذکر است که علت محبوبیت شدید این پالت “تحمل ظرفیت بسیار بالا” میباشد. این پالت در صنعت به صورت جهانی در حال کار کردن میباشد.

  • ۹۷/۰۳/۰۹
  • NITA

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی