دانلود آهنگ

دانلود تمامی آهنگ های روز ایران

دانلود آهنگ

دانلود تمامی آهنگ های روز ایران

  • ۰
  • ۰

همراه برخی ATA ها یک نرم افزار هست که روی کامپیوتر load می‌شود و شما را قادر می‌سازد که آن را برای راه اندازی voip با دقت پیکربندی کنید.

راه اندازی sip trunk : راهکارهای پیشنهادی شرکت فناوران عصر شبکه پاسارگاد جهت پیاده‌سازی سرویس SIP Trunk (خط پنج رقمی) بر پایه یکی از مدل‌های توصیف شده ذیل می‌باشد:

مدل یک سایت منفرد SIP Trunk

مدل سایت‌های چندگانه WAN همراه پردازش تماس SIP Trunk به صورت متمرکز

مدل خوشه ایی توزیع شده SIP Trunk روی WAN

هوش تجاری چیست؟

هوش تجاری یا هوشمندی کسب‌ و کار (Business Intelligence)  که به اصطلاح BI خوانده می‌شود، به فرآیند تبدیل داده‌های خام به اطلاعات تجاری و مدیریتی گفته می‌شود که به مدیران سازمان کمک می‌کند تا تصمیمات خود را سریع‌تر و بهتر اتخاذ کنند و بر اساس اطلاعات صحیح، عملکرد درست و سنجیده‌ای از خود نشان دهند.

چه دلیلی برای راه اندازی شبکه توسط یک تیم متخصص وجود دارد؟ آیا برای راه اندازی شبکه نیاز به طراحی شبکه با توجه به نیازهای سازمان و برنامه ریزی های مدیریتی برای ایجاد زیر ساخت شبکه ای برای نیازهای سازمان در آینده ، وجود دارد؟

شبکه های محلی از قدیمی ترین و اولین انواع شبکه های کامپیوتری هستند. پیشرفت فناوری در حوزه فناوری اطلاعات باعث شده است تا نیازمندی های امروزی ظرفیت پذیری در شبکه های محلی تحت پوشش قرار گیرند. و نیاز به پشتیبانی شبکه بیش از پیش احساس شود.

  • ۹۷/۰۳/۱۰
  • NITA

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی