دانلود آهنگ

دانلود تمامی آهنگ های روز ایران

دانلود آهنگ

دانلود تمامی آهنگ های روز ایران

  • ۰
  • ۰

مطمئنا همه شماها حتی اگر سریال قهوه تلخ مهران مدیری را ندیده باشید، حداقل اسم و تعریفش را شنیده اید، این مجموعه فوق العاده که الان جز خاطرات و نوستالژی های ما است هنوز هم برای خیلی از افراد جذابیت دارد و دوست دارند که این سریال را ببینند، اما این سریال که در شبکه نمایش خانگی پخش میشد را از کجا میتوان دانلود کرد؟ آیا کیفیت اصلی آن وجود دارد؟ جواب این سوال مثبت است، شما با مراجعه به سایت نیت موزیک میتوانید برای دانلود سریال قهوه تلخ با کیفیت عالی و حجم کم و آن هم به صورت رایگان اقدام کنید، اما در این قسمت اجازه دهید مختصری راجع به این سریال برای شما توضیح دهیم.

در سال ۱۳۸۹ بود که شور و اشتیاقی بین افراد علاقمند به سریال شکل گرفته بود، مهران مدیری با کوله باری از تجربه و پس از ساخت موفق سریال هایی مانند: شب های برره، پاورچین، باغ مظفر، مرد هزار چهره و … بقول خودش تمام هنر و تجربه خود را در سریالی گذاشته بود که قرار بود به زودی در آن سال (۸۹) پخش شود. اسم این سریال قهوه تلخ بود، با موضوعی تاریخی و طنز که به نوعی حکومت داری و سیاست مداران حال حاضر کشور را به سخره میگرفت و شیوه مدیریت آنها و روش حل مشکلات و تصمیماتشون را در قالب پادشاهان بی فکر و نادان قدیم، نقد میکرد.

البته جدیدا سریالی تحت عنوان آقازاده پخش میشود که موارد واقعی جامعه و حال حاضر سیاستمداران و صاحبان قدرت را نشان میدهد.

برای دانلود تیتراژ پایانی آقازاده میتوانید وارد سایت نیت موزیک شوید.

خلاصه داستان سریال قهوه تلخ

نیما زندکریمی یک تاریخ دان و استاد تاریخ است که با دختری آشنا میشود که در حال تحقیق بر روی برهه ای از تاریخ است که در هیچ کجا اشاره ای به آن نشده است… نیما وقتی از این موضوع با خبر میشود همراه دختر میشود و به وی میگوید که واقعا چنین برهه ای از تاریخ وجود نداشته است ولی دختر که به وجود این زمان اعتقاد دارد نیما را به تحقیق بیشتر دعوت میکند، در همین حین نیما وارد کاخی میشود و با خوردن یک قهوه تلخ از هوش میرود وقتی به هوش می آید متوجه میشود که دقیق در همان زمان تاریخی قرار گرفته و باید زندگی خود را در آنجا بگذراند، در ادامه اون سعی میکند که با توجه به تجربه، دانش و علم خود، پادشاه و درباریان را راهنمایی کند و در تصمیمات کمکشان کند، ولی با نادانی و تصمیمات بچگانه پادشاه و درباریان مواجه میشود که همین امر زمینه ساز سکانس های طنز و خنده دار این سریال است.

منبع: NitMusic.com

  • ۹۹/۰۷/۲۴
  • NITA

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی