دانلود آهنگ

دانلود تمامی آهنگ های روز ایران

دانلود آهنگ

دانلود تمامی آهنگ های روز ایران

  • ۰
  • ۰

شاید اگه شما فعالیتی در صنعت نداشته باشید و یا خیلی آدم کنجکاوی نباشید، کلمه پالت چوبی رو خیلی نشنیده باشید، بله امروز میخوایم راجع به پالت ها باهاتون صحبت کنیم. اینکه اصن چه کاربردی دارن؟ به چه دردی میخورن و یا کجاها استفاده میشن؟! اگه بهشون نیاز پیدا کردیم چجوری میتونیم بدست بیاریم؟!

خب بریم سر اصل مطلب، اول از اینجا شروع کنیم که پالت چوبی چیه؟

پالت چوبی همونطور که از اسمش مشخصه از یک سری قطعات چوبی ساخته شده و به شکل یک کفی مربعی شکل میباشد.

قبلا وظیفه اصلیش این بود که در کارخونه ها برای نگه داری و طبقه بندی محصولات و در فرودگاها ترمینال ها و بنادر برای جابه جایی آن استفاده میشد.

فرض کنید شما صاحب یک کارخونه هستید کلی هم جنس تولید کردید حالا میخواید اینارو رو هم به صورت طبقه ای قرار بدید، باید از پالت استفاده کنید که بسته بندی جنساتون محکم بشه و دچار لغرش نشه هم اینکه بشه به راحتی با یه لیفتراک جابجاشون کرد. این دقیقا همون کاریه که پالت میکنه.

اما الان به لطف بچه های همیشه خلاق :د از این وسیله در کارهای دکوری و تزئینی نیز استفاده میشه و باهاش کلی میز و تخت و چیز میز باحال میسازن که نمونش تو اینترنت زیاده فقط کافیه سرچ کنید نمونه پالت دکوری یا پالت تزینی.

خب حالا که متوجه شدید پالت چیه و کاربردش چیه میخوایم بریم سر این موضوع که اصن از کجا میشه تهیه کرد.

الان بهتون یکی از بزرگترین تولیدکننده های پالت چوبی در ایران رو معرفی میکنم، بله درست حدس زدید، پارسا پالت تولید کننده درجه 1 که انواع پالت های چوبی و پلاستیکی رو با بهترین قیمت بهتون میده که میتونید ازش هم در صنعت هم در کارهای تزئینی و دکوری استفاده کنید.

  • ۰۰/۱۱/۰۳
  • NITA

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی